Moje Rio Vstoupit

Časté otázky a odpovědi – Hlasové služby

Kliknutím na otázku zobrazíte požadovanou odpověď.

Volání z počítače

Pro volání z počítače doporučujeme program X-Lite - bližší informace a nastavení programu naleznete zde.

Volání z VoIP telefonu či brány

Bližší informace pro běžné VoIP brány a telefony včetně zařízení Linksys najdete zde.

Volání z iPhone

Návod jak nastavíte volání z iPhone naleznete zde.

Volání ze zahraničí

V zahraničí můžete použít nomadické telefonní číslo, ale jen v případě, že bylo přiděleno v souladu s platnou legislativou. Číslo není určeno k trvalému užívání v zahraničí. Lze jej užít pouze k nomádnímu spojení. Musíte také mít trvalé bydliště / sídlo v ČR.

Rodičovský zámek

Pro spuštění dětské pojistky (zablokování tlačítek telefonu kvůli dětem) bezdrátového telefonu Panasonic KX-TG1100CES je třeba podržet tlačítko OK asi 2 sekundy. Pro odblokování proveďte stejný úkon. Je-li zapnutá dětská pojistka, lze pouze přijímat hovory, ostatní funkce jsou zablokovány.

Stěhování se i s číslem

Stěhujete-li se, vždy nám to musíte oznámit na adrese info@riomedia.cz pro zadání správé adresy do systému. Vaše telefonní číslo Vám zůstane zachováno, stěhujete-li se v rámci Vašeho telefonního obvodu. Stěhujete-li se mimo Váš současný telefonní obvod, česká legislativa bohužel neumožňuje používat Vaše současné číslo. Máme pro Vás ale řešení: doporučujeme vám zakoupit si druhé VOX číslo a nechat na něj přesměrovat současné hovory. Hovor, který přijde na Vaše staré číslo tak bude automaticky přesměrován na nové bez toho, aniž by volající něco poznal. Tento hovor je účtován jako hovor do vlastní sítě a je tedy samozřejmě zdarma.

Co je hlavní a co je vedlejší číslo služby?

VOX Hlavní číslo je to, na které aplikujeme minimální měsíční plnění 20 Kč. To, které číslo je hlavní a které vedlejší (s nastavenými 5 Kč minimálního plnění) můžete určit sami, pokud nám napíšete na info@riomedia.cz.

Jak funguje vyúčtování u služby VOX?

Pokud nemáte na hovorném dostatek finančních prostředků (20/5 Kč), převedou se už na začátku tyto peníze z klientského účtu do hovorného, abyste je mohli provolat. Po měsíci, tedy ke dni expirace služby systém zkoumá, kolik jste utratili. Byla-li útrata méně, než 20/5 korun, zúčtuje rozdíl mezi minimálním plněním a vaší útratou. Tato částka je uvedena v historii služby (po přihlášení na www.802.cz | historie účtu a služeb | Zvolte plátce či konkrétní službu | Z hovorneho smazano nevycerpane minimalni plneni XX.XX Kc).

Potřebuji převést hovorné nebo jej chci vrátit

Jakékoli pohyby s hovorným bohužel nejsou možné. Hovorné se nevrací ani je není možné převádět mezi jednotlivými čísly. Na účtě mám dostatek peněz a přesto mi telefon hlásí, že nemám dostatek finančních prostředků. Tím, že nám pošlete peníze, se uloží na Vašem klientském účtu. Nyní ještě musíte určit, kolik peněz chcete kterému číslu (byť jednomu) přidělit na hovorné. Chcete-li, aby se Vašemu číslu dobíjelo hovorné automaticky, stačí tuto službu povolit.
Pomocné odkazy: jak navýšit hovorné - jak nastavit automatické navýšení hovorného.

Rád bych zarezervoval několik telefonních čísel v řadě, je to možné?

Ano, nahrejte na Váš účet 200 Kč za každé zarezervované číslo a napište nám na info@riomedia.cz. Tyto peníze budete moci protelefonovat.

Nevím, co dělat po registraci služby

Napřed zkontrolujte, zda jste nevynechali žádný z kroků registrace. Pokud myslíte, že je vše v pořádku, přidělte si telefonní číslo podle návodu.

Potřebuji zaregistrovat slovenské číslo, umožňujete to?

Bohužel nenabízíme slovenská telefonní čísla.

Jak zrušit nepoužívané VOX číslo?

Nepoužívané VOX.další číslo můžete zrušit jednoduše tak, že vyčerpáte finanční prostředky na hovorném a tuto službu deaktivujete po přihlášení do klientské sekce na www.802.cz - Nastavení účtu a služeb - Zvolte plátce či konkrétní službu: 802.VOX další číslo - (De)aktivace služby. Pro zrušení hlavního čísla, prosím, napište žádost na info@riomedia.cz.

Dostal jsem od vás telefonní přístroj, kam ho mám připojit?

Hlasové služby poskytujeme ke všem tarifům na technologii FTTH. Koncovým zařízením na optické přípojce je GW (gateway). Toto zařízení je vybaveno dvěma porty označenými popisky TEL1 a TEL2. Pro připojení telefonního přístroje je určený port TEL1. Tento port je nutné propojit buď se základnou bezdrátového telefonu nebo s porte LINE klasického telefonu.

Jak mám zapojit klasický telefon?

Je nutné propojit port TEL1 na optické GW s portem LINE na telefonním přístroji. Následně pak propojit sluchátko s portem DATA taktéž na telefonním přístroji.

Nemůžu volat, co mám dělat?

V případě, že není slyšet oznamovací tón ve sluchátku telefonního přístroje, je nutné zkontrolovat připojení a stav GW. Tento stav je možné posoudit dle FAQ pro datové služby.

Bezdrátový telefon nefunguje, proč se na displeji nic neukazuje?

Pravděpodobně byly použity baterie přidané k balení bezdrátového telefonu. Je nutné je vyměnit za nové stejného typu, protože spol. Rio Media a.s. nemůže ručit za baterie dodané výrobcem. Je možné, že došlo k jejich vybití během uložení přístroje ve skladu či při exportu.

Při přetrvávajících potížích nebo pro jiný dotaz volejte na call212 270 000

callback_offline

Zavoláme Vám zpátky

Urychlíme Vaši objednávku
s nabídkou na míru




captcha

Vyzkoušejte super
rychlosti
až 100 Mb/s!


100
Mb/s

© 2017 RIO Media. | Privacy Policy